Standaard tarieven en kosten

Tarieven & Werkwijze
We werken bij voorkeur op offerte basis, zodat je steeds vooraf weet waaraan je toe bent. In veel gevallen kunnen we vooraf een inschatting maken van de mogelijkheden en kosten. Informeer naar de mogelijkheden. Als dat niet mogelijk is, bijvoorbeeld bij storingen en Ad Hoc werkzaamheden op locatie, geldt het standaardtarief. De tarieven van onze specifieke diensten vind je op de bijbehorende webpagina’s. Zie ook onderstaand overzicht.

   
Standaard tarief – per (aangebroken) blok van 15 minuten. Min. 4 blokken. € 16,50
Hulp op Afstand – per (aangebroken) blok van 15 minuten. Min. 2 blokken. € 13,75
Data Recovery Klik voor info
Online Backup Klik voor info
Site Survey / Advies (draadloos) internet – particulieren / studentenhuizen (max 10 kamers) € 132,00
Site Survey / Advies (draadloos) internet – bedrijven standaard tarief
Onderzoekskosten defect apparaat (vervalt bij reparatie opdracht) € 66,00
Voorrijkosten Zuid-Limburg (postcode regio 61, 62 en 63) geen
Computer en laptop reparaties: verkrijg hier een kosten indicatie Klik voor info

Betaling achteraf op factuurbasis is mogelijk indien dit vooraf is aangevraagd én door ons geaccordeerd en bevestigd. Hulp op Afstand wordt altijd achteraf gefactureerd.

Na afloop van de werkzaamheden ontvang je een factuur en een betaalverzoek. Betaling per PIN is mogelijk. Contante betalingen zijn uitsluitend mogelijk bij gepaste betaling. Onze medewerkers beschikken niet over wisselgeld.

N.b. Reparaties welke in onze technische dienst worden uitgevoerd kunnen vaak aan een vooraf vastgesteld bedrag worden aangeboden. Informeer naar de mogelijkheden.

  • Via de website www.checkstatus.nl verkrijg je meer actuele informatie over de werkzaamheden en status tijdens de werkzaamheden.
  • Parkeerkosten bij werkzaamheden op locatie worden 1 op 1 doorberekend m.b.v. Parkmobile.
  • Transport en voorrijkosten indien buiten postcode gebied 61xx, 62xx, 63xx à € 0,19 km maal 2.
  • Locatie tarief tijdens kantooruren: 16,50 per (aangebroken) blok van 15 min, met een minimum van 1 uur.
  • Tarieven buiten kantooruren (08:30 – 18:00) op aanvraag.
  • Niet alle werkzaamheden kunnen op locatie worden uitgevoerd. In voorkomende gevallen kan het nodig zijn dat apparatuur wordt meegenomen naar onze technische dienst. Na diagnose en/of reparatie wordt deze wederom terugbezorgd. Je wordt vooraf gecontacteerd voor een retour afspraak.
  • In het geval van defecte computer apparatuur, kan vaak vooraf een indicatie van de reparatie kosten worden gegeven. Je kunt deze hier kosteloos aanvragen. De exacte reparatiekosten kunnen alleen na een fysiek onderzoek onzerzijds vastgesteld worden. Meer info.
  • Alleen bij reparaties die duurder zijn dan 198,- ontvang je vooraf een prijsopgave.
  • Alle (genoemde) tarieven en offertes zijn exclusief BTW.